Ik heb een Woo-verzoek ingediend bij de gemeente Amsterdam en gevraagd om openbaarmaking van alle documenten die zijn opgesteld/uitgewisseld tussen de politie en de gemeente inzake mijn dossier en ik heb gevraagd om de informatie alleen aan mij te openbaren.
Dit wordt geweigerd op grond van de BIBOP maar mijn zaak is geen en nooit een BIBOP zaak geweest.
Ik zou graag hulp en of advies willen bij mijn recent ingediende Woo-verzoek in mijn zeer gecompliceerde dossier waar ik al jaren word tegengewerkt door de gemeente en politie.
Kunt u uw vraag specifiek maken zodat iemand die het dossier niet kent maar wel de Woo kent, de situatie snapt en begrijpt wat uw specifieke vraag is?
Ook kunnen we een Intake aanbieden, dat is een half uur online overleg (zonder kosten) waarin we proberen helder te krijgen wat u nodig hebt en wat wij kunnen doen. Stuur hiervoor een mail naar contact@expertisecentrumspoon.nl en we zullen daar zsm op reageren om de Intake in te plannen.
Ik snap u reactie niet helemaal .
Ik heb een WOO verzoek gedaan inzake alle stukken tussen gemeente en politie te openbaren alleen naar mij toe , dit is eerst vertraagd door het verzoek pas veel later dit te zetten aan de politie door te zetten en vervolgens wordt mijn verzoek geweigerd omdat dit om BIBOP informatie zou gaan , dit klopt naar mijn weten niet en is onjuist aangezien mijn zaak geen BIBOP zaak was . Dus de vraag is mag gemeente mijn WOO verzoek weigeren .
We raden u aan om toch contact op te nemen voor een Intake en dan meteen uw verzoek en het besluit van de gemeente en/of politie mee te sturen, dan bekijken we samen wat voor u de mogelijkheden zijn.